Sık Sorulan Sorular

Bu Sayfamızda Danışanlarımız Tarafından Sıklıkla Bize Sorulan Sorulara Cevaplar Bulabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular

Online Danışmanlık Hizmeti’ni Nasıl Alırım?

Sitemizin Online Danışmanlık Hizmeti’nden faydalanabilmek için 0530 068 82 46 numaralı telefonu arayabilirsiniz yada formdaki gerekli bilgileri doldurarak sorunuzu iletebilirsiniz. Anlattığınız durumların açık ve sade olması size daha hızlı bir dönüş yapabilmemiz için önem taşımaktadır.

Avukat-müvekkil gizliliği ilkesi gereğince hukuki sorunuzun ve açıklamalarınızın kimseyle paylaşılmayacağından emin olabilirsiniz.

Online Danışmanlık Hizmeti’ni Almam Ne Kadar Sürer?

Büromuzun avukatları sorularınıza en geç 1-3 iş günü içerisinde dönüş sağlayacaktır. Söz konusu süreler danışmanlık hizmetinin içeriğine bağlı olarak değişebilir.

Dava Açınca Ne Kadar Sürer?

Davaların süreleri, içeriği ve görüldüğü yer mahkemesinin yoğunluğuna bağlı olarak değişmektedir.  En kısa süren davalar 90 gün içerisinde sonuçlanmakla birlikte Aile Mahkemeleri ortalama 150 gün, ticaret ve iş davalarının ortalamasının ise 400 güne kadar ulaştığı görülmektedir. Yargılama sürelerinin uzunluğu avukatlara bağlı süreçler olmamakla birlikte hukuk büromuzun avukatlarının bu süreci hızlandırmak için gerekli tüm önlemleri alacağından emin olabilirsiniz.

Dava Masrafları ve Avukatlık Ücreti Ne Kadar Tutar?

Öncelikle dava masraflarının avukatlar tarafından alınmadığını bilinmesini isteriz. Adalet Bakanlığı’nın her yıl belirlediği harçlar ve gider avansları dava masraflarını oluşturur. Bu masraflar tanık sayısına, bilirkişi istenilip istenilmediğine ve başkaca birçok faktöre bağlı olarak değişmektedir.

Avukatlık Ücreti içinse İstanbul Barosu En Az Ücret Çizelgesi’ne uymak bizler açısından yasal bir zorunluluktur. Her dava türüne ya da yapılacak hukuki işleme göre değişen bu miktarların bizler açısından harcanan emekle doğru orantılı olarak belirlendiğinden emin olabilirsiniz. Avukatlık ücreti ve yapılacak işin içeriği, büromuzda yapılan görüşme sonrasında “Avukatlık Ücret Sözleşmesi” imzalanarak hukuki koruma altına alınmaktadır.

Vekâlet Nasıl Çıkarılır Ve Nelere Dikkat Edilmelidir?

Hukuk büromuza vekâlet vermek isteyen kişiler nüfus cüzdanı yahut pasaportuyla bizzat notere gidebilir ve işin niteliğine göre vekâletname düzenletebilirler. Yurt dışından vekâlet verecekler bu işlemi konsolosluklarda gerçekleştirebilirler. Vekâletnamenin içeriği ve özel yetki içerdiğinde istenecek belgelerin niteliği avukatlarımız tarafından sizlerle yapılan görüşmelerde paylaşılacaktır.

Bize Sorun